19 Ekim 2011 Çarşamba

Ne okuyorum ? Cevap : "One Day"

'Seni kırkında hayal edebiliyorum,'dedi sesinde bir imayla. 'Şu an bile gözümde canlandırabiliyorum.' Genç adam gözlerini açmadan gülümsedi.
'Devam et.'


Yıllardan 1988,günlerden 15 Temmuz'dur ve Dexter ile Emma henüz tanışmıştır.Ama birlikte geçirdikleri tek bir gün,sürekli birbirlerini düşünmelerine yetmiştir.


"Her okuyucu bu kitaba aşık olacak.Ve her yazar bu kitabı kendisinin yazmış olmasını dileyecek."
-Tony Parsons


"Bitirmek üzereyken kitabı göğsüme bastırdığımı ve üzerine iri bir gözyaşı damlattığımı söylemekten utanmıyorum."
-The Times


"Bu kitabı sevemeyecek tek bir kişi bile düşünemiyorum."
 -BBC


"Çok merak ediyorumm,ve hemen bugün okumaya başlıyorum."
-Sedaaaaaaa =)

2 yorum:

  1. bende kesinlikle okumaliyim cok güzel yazmissin tskler :) bu arada blogunu yeni gördüm takibe aliyorum :)
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,ben de alıyorum takibe =)

    YanıtlaSil